ayselina58 4 günlükken oğlumun 16.7 çıkmıştı 17 sınır demişti doktor hastanede yaticak kuvezde çıplak bir şekilde mavi ışık vericez sadece beslemek ve altını almak için kuvezden çıkaracaksın aynı odada kalacaksınız üzülme demisti doktor. Çok ağlayıp üzülmüştüm bişey olacak diye. 1 gece yattık sabah 12 ye düştü 3 gün sonra tektar gittik bitmişti çok şükür. En geç 2 saatte bir emziriyorsan emzir mamaysa mama ver sık beslenip tuvaletiyle atacak demişti doktor öyle yaptım gece gündüz saat başı 2 saatte bir yediriyordum. Sarılık yuzunden çok uyuyorlar zorla uyandırman lazım. Korkacak bir şey yok üzülme diyeceğim ama dinlemez tabi ana yuregi. Benim üzüntüden sütüm kesilmişti hatta. Değmedi bile bak 3 ay 4 günlük oldu bile. Bol bol emzir. Şekerli su, su falan verin yazanlar var sakın verme sadece neyle besliyorsan sık sık besle geçer gider inşallah hemen 🥰