Bebeğim düşük kiloda doğdu 2 ay kadar hep kaynanam yıkadı kendi evime geldim ilk yıkamadan korkuyordum yok elimden kayıp düşer ağzına su kaçar boğulur korka korka eşimle birlikte yıkadık o kadar da korkulacak bişey yokmuş hep başkalarının bakamassin edemessin yapamassin demesinden kaynaklı korkularımız şimdi tek başıma bile rahatça yıkıyorum ☺️