Enerjisini atsın diye yapmadığım şey yok
Gün içinde mutlaka dışarı çıkarız parka gideriz
Babasıyla koşuşturma yaparlar sürekli evde
Bende sürekli oynarım enerjisini atsın diye
Ama bu çocuğun enerjisi nasıl bitmiyor nasıl yorulmuyor neden uyuyamıyor artık şaşırdım kaldım
Yetişkin biri olarak bizim enerjimiz tükeniyor canımız çıkıyor ama oğlum yorulamıyor neden olabilir anlayamıyorum