Esrayigit_49 canm sıkma kendini, yerinde olsam hiç zorlamam bazende üzerine düşmemek gerek Yani şöyle, ben kızımda tadımlara geçerken kahvaltımızda ve yemek saatimizde mama sandalyesine oturttum ve hiç yemek teklif etmedim bizi izlemesini ve onun istemesini bekledim ve tamda böyle kendi kendine masaya yöneldi yemek istediğini belli etti, sonra bende ufak ufak yedirmeye başladım bazen önüne hipp bisküvi koydum öyle öyle alıştırdım. Birde aç olduğu anlarda yaptım bunu