Eymosunannesi68 hiç sormayın, biz meme+mama ve yemek olarak gidiyoruz.Sadece gece yatarken ve gece uyanırsa verıyorum onun dışında gunduz vermıyorum.Ona rağmen ben bile söyleniyorum her almaya gittiğimde bu fıyatlar nolucak böyle diye.
Hayır en üzüldüğüm şey de, herkes beneğine en iyisini en temizini vermek ister ama imkanı olmayan 2. - 3.kalite mamayı verıyor napsın. Keske çözüm olsa şu bebeklerın en temel ihtıyaclarına