GlgnOlgun önce bir maşallah deyin ya…. Prematüre 2 kilo doğdu ama çok şükür 4. aydan sonra topladı baya. Ek gıdaya 5. ayda geçtik herşeyi yedirdim sebzede ette. Çorbalarına mutlaka ilik suyu kattım. Sebze bile pişirsem ilik suyu attım. Ek gıda tadımına başladığımızdan beri avokado yedi. kahvaltıya geçincede ister karışım ister normal ayrı kahvaltı olsun hergün tabağında avokado vardı. Karışımlarında ceviz pekmez. çiğneme olayını çok çabuk yaptık biz. bi öğün öğlen sebze yediyse akşam mutlaka et yedi. Çooook aralarda iştahsız olduğu zamanlarda oldu tabi.