Mervee12 beyzzsenturkk_ bızde cerrahıde actırdık 2 ktane üçer haftalık krem verdı bırını kullandık 3 hafta sımdı dıgerıne gecıcez 3 hafta sınra tekrar kontrole gıdıcez sıcak suya oturt ıslak mendıl kullanma dedi doktorumuz bakalım kontrolde umarım tekrar kapnmamıstır
Zeyas2 Estirol krem kullandık açıldı kısa sürede kendiliğmden hiç kapanmadı sonra orayı temizlemedim su hariç başka birşeyle birdaha sabun krem sürmedim sık yapıyordum ondan olmuştu yapışıklık florasını bozuyor sık temizlemek sadece du ile yıkıyorum artık
Mervee12 glsumm bikere gripti atesı cıkmıstı doktor soymustu o sıra bezıde kötüydü çiş yapmıstı açtım doktor eliyle ayırdı vajinasını kız ebebklerde oluyormuş bazen de