BongomyaPrensi Kızlar lisede bilgisayar teknik servisi mezunuyum açıktan üniversite nasıl okunulur ne yapmalı bilgi verir misiniz hiç bir bilgim yok yardımcı olur musunuz
Alya-Sena BongomyaPrensi evet haziran ayinda yks sinavina girip iyi bir puan almaniz gerekiyor sonra 2 veya 4 yillik bolumlere gore tercih yapacaksiniz.
Happymomnes Sınava girip barajı geçtikten sonra 4 yıllıklara tercih yapabiliyorsun diye biliyorum. Ben öyle yapmıştım 4 yıllık maliye bölümü okuyorum son 5 dersim kaldı inş mezun olabilirim😅
tgbaylmzx Bilgisi olanlar yazsın bari sırayla neler yapmamız gerektiğimiz çocuk gelişimi mezunuyum bende açıktan okumak istiyorum ilk ösym giricez sanırım