Hanımlar bebeğim emerken 10-15 dakika sonra memeyi alıyor bırakıyor tekrar alıyor tekrar bırakıyor bu şekilde tekrarlanıyor nedeni nedir bilen varmı böyle yapınca tam doymuyor mırıldanmaya başlıyor ve kesiyorum artık emmesini çünkü sonu yok lütfen yardımcı olun