Asym33 14 aylık benim bebeğim de, hastalık sürecinde yanımda unuttuğum için o da alıştı ara sıra geceleri uyanıp mızırdanıyor ama ben keyifle alıyorum yanıma. O kadar hızlı büyüyorlar ki bir kaç seneye aşka yanımızda yatmak istemeyecek sarılıp öperken bile izin isteyeceğiz belki, durum böyleyken tadını çıkarmayı tercih edip yatağımıza düşmemesi için korumalıklar aldım ve koklaya koklaya uyutuyorum.