susunbebekuyuyo senapulim bencede 2 çok güzel ay ne örerdim zamanında ya kendime panço bile yaptım bere yaptım çocuklara kuzenlerimin çocuklarına battaniye yaptım çok eğlenceli örmesi
Deletedmom_112 senapulim ikinci çok güzel kızıma da yengem kadife ip ile örmüstü, onlar da çok güzel oluyorlar ve bir yün yorgan kadar sıcak, bu bakmanı tavsiye ederim