serapgs09 Merhaba arkadaşlar 53 günlük bebeğim var kakasını yapamıyordu doktora götürdüm makatta çatlaklık olduğunu söyledi iki tane krem verdi dextrocin ve anestol adında bunları kullanıp iyi gelen var mı acaba?
Damla0666 serapgs09 benim bebegimede anestol yazdı doktor ama sipariş verdik henüz gelmedi eczanede yokmuş bekliyoruz bakalım
sultan_kdl Banada iki krem vermislerdi karıştırıp kullanmamı söylemişti doktor ozaman.. 2 aylıktı kızım.. çok rahatlattı geçti de hemen ama geçsede iki hafta aralıksız kullan demişti oyle de yaptım