Kizlar bebeğim 7 aylık doğduğundan beri kusuyor ek gıdaya geçtik hala devam ediyor kusması doktora götürdüm kilo alımına engel değil dedi 8.aya kadar normal olarak kabul ediliyormuş ama bebeğim sürekli her yemekten mamadan sonra bazen az bazen çok sürekli kusuyor ne yapmam gerek doktorlarda bişey yapmıyor 😏😏