Sdmgc berfiii kişiden kişiye değişiyor bence o yüzden etkilenmeyin kesinlikle bende taktırdım çok da rahat gittim ama acı hissettim beklediğimden fazla, sezeryan doğum yaptım ve sanırım çatım dar ondan da olabilri
Karannesi Ben taktırdım çok az bi ağrı oluyor . Sonrasından da biraz adet sancısına benzeyen bi ağrı oluyor geçiyor . Bence çok basit asla korkulmayacak bir işlem .
Ceren19mys öyle abartılacak kadar bi acı yok iğne batsa ağlayan biriyimdir tabi ki hiç acımıyo diyemem ama kasmamak lazım sonrası daha sıkıntılı bence adet süresini uzatıyo malesef
Karannesi iyikianne ekstra korunma uygulamıyorum bu yöntemin koruyuculuğu yüksek zaten yine de olursa yapacak bi şey yok ☺️ Özel hastanede yaptırdım banka çalışanıyım ücret ödemedim o yüzden bilmiyorum ne kadar olduğunu
Beren2323 Geçen ay regl ilken taktırdım bu ay bir gafta gecikti zaten doğumdan sonra daha iki kere regl olmuştım normal mi acaba
iyikianne Karannesi anladım canım çok teşekkür ederim Buarada konudan bağımsız bende banka Memurluk için başvuruda bulundum umarım meslektaş oluruz ❤️🤲🏻