Bebeğim 7,5 aylıkken kendi kendine yatağında uyumayı öğrettim ama tabi ara ara normal bence benim omzuna vurup uyuttugumda oluyor ama genel olarak çok şükür bazı zamanlar hariç yatağına emzigini verip koyuyorum pispis ile kendisi uyuyor. Ama sıkıntı şu ki uyanınca kendi kendine uykuya dönemiyor uyku eğitimi almış bir bebeğin normalde kendi kendine uykuya dönebilmesi gerekiyormuş eğer uykuya geri dönemiyor ise zaten o eğitim olmamıştır sadece kendi kendine uyumayı öğretilmiş ama geri uykuya dönmeyi öğretilmemistir deniliyor ki bu çok doğru kendi uyuyor şükür ama kendi uyanmaya dönemiyor yanına gidip temas etmemi istiyor kucağıma alıyorum geri emzik verip yatağa koyuyorum ve pispis söylüyorum ve omzuna vuruyorum geri uykuya dönüyor ama uyku eğitimi verdiğimden beri gece uyanmalari gene aynı 7,8 bazen daha fazla uyanıyor ama normal şartlarda eğitim almış bebeklerin bu kadar uyanması normal karşılamiyorlar dediğim gibi eğitmenler kapı gicirtisna uyanıyor ışık azıcık 2 dakika yansa ona uyanıyor valla misafir gelince korkuyorum ya. Sorum şu uyku eğitimi alanlar yada uyumayı kendi öğreten var ise mesela kendi kendine uyudu diyelim 1 saat uyandı ağladı diyelim ne yapıyorsunuz temas ediyor musunuz yoksa kendi dönüyor mu tekrar uykuya birde en ufak sesten uyanan bebekleriniz için en azından misafir zamanlarında bir çözümünüz var mı ? Mesela ben şunu farkettim aslında her uyandığında emzirmemem gerekiyordu ama ben hastalık zamanlarında o desteği verince gene düzen bozuluyor 1 haftadır her uyandığında emzirmek yerine uykuya geri döndürüyorum uyanmalari daha çok azaldı hatta bir gün sadece iki kez kalktı onda cidden her uyandığında emzirmemem doğru ama bazen uykuya yenik düşüp emziriyorum cidden acaba bir iki hafta emzirme diyorlar o zaman uyanmalari azalacak rüya öğünü hariç uyanmaya ak diyorlar doğru mu cidden sabırlı olup emzirmezsem rüya öğünü hariç uyanmalari düzeliyor mu ? Arka arkaya aynı soruları sormuş olabilirim biraz kafam dolu kusura bakmayın. Umarım gören olur 🤭