aylizinannesiii uzun süreli kullanımlarda tekrar hamile kalınmasında sorun olabiliyor doğum kontrol haplarında. En masumunun yasmin olduğunu söylemişti doktorum. 2 sene kadar kullandım ve hiçbir yan etkisi olmadı. Ama çoğu arkadaşımda mide bulantısı yapmıştı onlar da bu etkiyi azaltmak için gece alıyorlardı hapı. Kızım doğduktan 1,5 sene sonra tekrar kullanmaa başladım bu sefer bende çok kanama yaptı ama bir rahatsızlığım var benim onunla birleşince bu etki olmuş.