Hanımlar bebeğim 3-4 gündür çok sık kaka yapar hâle geldi(normalde 3 güne bir kaka yapardi)..beni de emiyor mama da veriyorum her beslenme sonrası kaka yapıyor ilk 2 gün kakası yoğun mukusluydu simdi mukus yok ama ishal gibi..icinde parçacıklar var kakasinin..onun dışında bir belirti yok bebegim 35 günlük bu arada ..sizce alerji midir ?