Benim bebeğim de 45 günlük aynı durum bizimde başımıza geldi hiç endişe etmeye gerek yok önce kendi doktorumuza götürdük bişey yok normal demişti sonra bir ay oldu o sıvı aynı şekilde gelmeye devam ediyordu evimizin yakınında devlet hastanesi vardı oraya gittik , orda çocuk cerrahisıne yönlendirdi iki tane krem verdi geçmezse gelin yakıcam dedi ben tabi yakıcam dediği için çok korktum çok farkı çok acılı bi durum sandım yine içimize sinmedi başka bi doktora götürdük özel muayenehaneye gümüş nitrat diye birşey varmış (kalem gibi ) oraya sürdü ve dedi ki 15 gün morarabilir korkmayın aksine hiç birşey olmadı geçmek üzere tamamen kapandı . Ama kesinlikle endişe edilecek birşey değilmiş ben çok araştırdım internetten çok korktum bi kaç gün uyuyamadım bile ama dediğim gibi hiç sukıntı etmeyin ama mutlaka doktora götürün güvendiğiniz bi doktora .