demetusss ben bebeğim 3 aylık olana kadar sabah akşam bir kase haşlayıp yedim suyunu içtim çok faydasını gördüm sütüm çoğaldı kendi kendine akardı bazen , çoğalınca düzene girdi zaten bıraktım . Ki başlarda hiç sütüm yoktu ağlardım bebeğim aç diye .. canım annem sağolsun onun sayesinde.. deneyin kesinlikle ❣️