gecekusum canım normalde anne sütü ile besleniyordu ama son 1 haftadır mamayada ek olarak gectık. 1 hafta kadar hastanede kaldık daha yenu çıktık bebegım enfeksıyon kapmıştı. Baktım üzüntüden stresten benımde sütümde azalma oldu bende hastanede hemşirelerden mama alıp verıyordum ara Ara. Somra sütüm gelmeye başladı ama baktım bu sefer bebegımde alıştı mamaya mama ıcmeden uyumuyor. Ama anne sütünü de alıyor ekstra cok sukur