Kendine sıkıntı yapma annesi her bebeğin gelişimi çok farklı kızım ve oğlumdan. Biliyorum kızım 2 yaşına girecek herşeyi çok erken yaptı diş emekleme yürüme yemek konuşma oğlum 1 yaşına girecek kızımdan eser yok hala yatarak yemek yiyor otururak yemek yiyemiyor 😅😅 ama zamanla düzeliyor yani her çocuğun gelişimi kendine özel