erdeminannesi12 Kızlar bu ameliyat özellerde yapılıyo evet ama çok pahalı devlet hastanesinde yaptıran var mı yapıyolar mı artık?
gulcelifmoms erdeminannesi12 tam olarak ne için yapılıyor bu? Bende göz kayması için ameliyat olmayı düşünüyorum devlette olan varsa benide bilgilendirebilir 😅
erdeminannesi12 gulcelifmoms ben miyopum senelerdir numaramda bayağı büyüdü artık olmak istiyorum da bakalım eğer devlet hastaneleri yapıyosa olurum