Hiç birşey olmaz korkmayın, benim bebeğim dönmeyi öğrendiğinden beri yaklaşık 5.5 6 aydan beridir yüz üstü dönüp uyuyor. Çok sevıyor ve yüz üstü yattıgında daha uzun uyuyor. Sanırım yüz üstü yattıgında gazı varsa da rahat cıkarttıgı ıcın rahat ediyorlar.