Bende emzirme danışmanlığı aldım aslında bildiğimiz şeyleri yapmamızı öneriyorlar.Çokta gerekli değilmiş bence.Tabi ben söylenen bir çok şeyi yapamadım bebeğim durmadığı için.Her 3 saatte bir iki göğsü de 15 dakika boyunca sağmak gerekli.Bunu gece gündüz devam etmeliyiz.Geceleri maalesef sağım yapamıyorum ben azda olsa sadece gece dinlenebiliyorum çünkü.Biberon ve emzik kullanımı varsa bunları sonlandırmak gerekli.Bunları yaparsak meme reddi önlenir ve sütünüz artar.Tabi ben ne biberonu bırakabildim ne de emziği.Bebeğim kaşık biberonla,enjektörle beslenmeyi reddediyor.Meme reddimiz de devam ediyor fırsat buldukça o istedikçe veriyorum,uykudan uyanınca ve geceleri emziriyorum.Umarım kendi isteği ile memeye döner diyorum 😔