2 çocuğumda da yaptırdığımız zaman ikisininde doktoru bugun ishalimsi kaka yapabilir meraklanma demişlerdi ama şöyleki ikiside sadece aşıdan hemen sonraki kakalarini ishal şeklinde yapıp baya dolu dolu yaptılar ne üstten ne baştan hayır kaldı diyebilirim sonra hiç o gün kaka yapmadilar ertesi güne normale dönmüştü.bir de doktorunuza mi danissaniz acaba