sanalkoala Kızlar ensem de 6 aydır geçmeyen kaşıntı vardı bugün doktora gittim egzama dedi MOMECON adında bir krem verdi kortizonlu bir krem emziriyorum dedim bir sorun olmaz dedi de içim rahat etmedi aranız da kullanan oldu mu?
rozeriin Bende egzamadan dolayı kortizonlu krem aldım ama kullanabiliyor muyuz emzirme döneminde bilmiyorum bende bekleyeyim burada
sanalkoala rozeriin valla canım ben kullanmadım riske atmaya değmez, bebeğim zaten az emiyo onu da böyle riske atmak istemedim bırakınca bakarım tedaviye