Astral Benim oğlumda vardı geniz eti.Ameliyat ettirdim çocuk yeniden doğdu resmen.Ayrıca geniz eti çok ilerledimi kulakda sıvı birikmesi oluyor kulak duymamaya kadar gidiyor.Uyku apnesine kadar dönüyor iş.1 sene alerji ilaçları ile spreylerle baskılamaya çalıştık ama ne zaman ki uyku apnesine döndü iş anında ameliyat ettirdim.Ayrıca gelişimini de etkiliyor çocuğun.Yani geniz etinin zararı çok.Ameliyatı da çok basit öyle aman aman ağrılı bir ameliyat değil.Aynı gün çıkıyor zaten hiç ameliyat olmamış gibi yemesi içmesi rahat oluyor.Geniz eti ilerlemesi bekletilmeye gelmez.😊 Tekrarlama durumu da her çocukta olmaz.Alerjik durumu olanlarda alerjiyi baskılamak için ilaçlara devam edilmeli sorun olmaz.Kbb’ye gidip burundan muayne veya röntgenle varsa geniz etini,boyutunu görebilirsiniz.Uzun seneler beklemek çocuğa sadece eziyet olur ameliyat için ayrıca dediğim gibi zararları da çok.