Meltem_ikra ilk doğumum sezeryen çok çabuk ayaktaydım 2. Gün yere oturup yer siliyordum düşün bu 2. Sezeryen de ölfğm öldüm dirildim artık ağlıyordum hep mahvetmişti morarmıştı benim dikiş yerlerim mosmor olmuştu size verilen bantı tskıyor musunuz şeffaf olacak sezaryenden bi gun sonra banyo yapıp böyle şeffaf bisey takıyoruz ya hani o iyi gelebilirdi aslında ben onu yapmadım banyodan sonra iç camsırımı giyip çıktım yanma morarma oldu çok kötü