elifatakoc Selam yenidoğan bebeğimizi küveze aldılar Pulmoner hipertansiyon dan başına gelen var mı çok korkuyoruz,suan ilaç tedavisine başlandı :(
zuleyha3057 elifatakoc Bebeğiniz ne durumda acaba, benim de bebeğim de pulmoner hipertansiyon var dedler. Bebeğim virüsten dolayı entübe edildi. Daha sonra kalpte sıkıntı olduğu ortaya çıktı.
yesimmmmmmm elifatakoc benim bebegimde pulmoner hipertansiyondan vefat etti tedavisi olmayan bir hastalık dediler belkide ihmal ettiler şimdi tekrar bi bebeğim oldu ama onun yeri bende ayrı rabbim sizinkilere hayırlı sağlıklı ömürler versin
elifatakoc zuleyha3057 merhaba bebeğimiz suan gayet iyi yanımda uyuyor merak etmeyin sizinkide iyi olacaktır Allah’ın izniyle.18 gün kaldı yoğun bakımda sağlığına kavuşup çıktı.cok zor ve yıpratıcı bir süreç sormak istediğiniz birsey varsa yardımcı olurum çekinmeyin lütfen
Mirhan zuleyha3057 merhaba bizimde bebeğimiz pulmoner hipertansiyon hastası, tedavi süreciniz nasıl gidiyor acaba
zuleyha3057 elifatakoc çok teşekkür ederim, kalp ilacı başlattı mı doktorlar bebeğinize, bize doktor şu an 3. Kalp ilacını başlattı da, aslında ciddi bir şey değil dedi ama neden 3 tane kalp ilacı onu anlayamadım
elifatakoc zuleyha3057 Evet başladı bize de ilaç tedavisi uyguladı bebeğime ve 1 hafta entübe edildi ilaç tedavisi uygulandı sonra yavaş yavaş kesti ilaçları
zuleyha3057 Mirhan şu an pulmoner hipertansiyonumuz geçti, rsvden dolayı ortaya çıkmıştı, kalp ilaçlarını kullandık yoğun bakımdayken, sonrasında yavaş yavaş kestiler, şimdi bi sıkıntımız yok
elifatakoc yesimmmmmmm Allah rahmet eylesin çok üzüldüm,zor bi hastalık demişti bizede doktorumuz,rabbim diğer evladınıza uzun ömürler versin