Edakaranlk Merhaba 4 ay 25 günlük bebeğim var. 20 günlük olduğundan beri kabızlık değilde kaka yapmama sorunumuz var gaz çıkartıyor asla kaka yapmıyordu götürdüğümüz her doktor 10 gün yapmaması normal dedi fakat devlet hastanesine götürdüğümüzde 3 günde bir fitil verin probiyotiğe başlayın dediler onla 3 günde bire düştük. 5 günü geçerse getirin dediler. Rahatsız olmadığı takdirde fitil vermiyorum 7 gün yapmadığı oluyor o zaman kullanıyoruz fitili. Süt alerjisi olabilir dediler çıkmadı ( mukus gibi kaka ve sesli kaka sebebiyle ) hala çözüm arıyoruz sanırım ek Gıda da düzelecek sağlık ocağı doktorları fitil kullanımı öneriyor dilerseniz doktorunuz ile görüşüp başvurun 3 günü geçiyorsa