Bebeğim sürekli böyle kızlar gündüz uykusu zaten süre olarak bu kadar max 35-40 dk uyur. Gece uykusuna da yatırınca mutlaka 30. Dk kurulmuş alarm gibi ağlayarak uyanıyor kucağıma alıyorum itliyor elleriyle istemiyor ki uyutayım ama gözler kapalı bir ağlama. Gece uykusundan da hep böyle ağlayarak uyanıyor geri döndürüyorum uykuya çok sık uyanıyor. Var mı bizim gibi olan o kadar yoruldum ve yıprandım ki kaç aydır gece gündüz böyleyiz uykusuzluktan hiçbir şeyden tat alamaz oldum sinirli sabırsız bir insan oldum her şeye ağlar oldum hiç iyi değilim