Bebeğim 18 aylık ve boğazları kizardigi için iki gündür 38-39 derecelerde ateşi ve sürekli inip çıkıyor uyku bile uyuyamiyor perişan oldu, doktor calpol dolven dönüşümlü verdi bir de antibiyotik klamoks verdi. 3.dozu verdim antibiyotikte. Soğuk kompresler uyguluyorum ılık duş aldırıyorum. Şuan ateşi 37.2 ye düştü elleri ve ayakları buz gibi ama çok soğuk bu durum normal mi ? Ve bu durumda tavsiyelerinize ihtiyacim var doğal yollarla neler iyi gelebilir ?