Admsavalanli 4.5 aylık bebeğim, bir aydır 9.00-12.30 arası işteyim. Çalışma saatlerimi ve günlerimi esnetebiliyorım o yüzden düşünmedim ücretsiz izin almayı. Çünkü aklı erince birden işe başlamak bana göre çocuk için daha travmatik oluyor. Hep olan anne artık belli saatlerde olmuyor. Bu da çocuğu zorluyormuş gibi geliyor bana. Erken aylarda başlayınca eğer tabii saatler çok uzun değilse, çocuk bu duruma adapte oluyor zaten aklı erene kadar.