Mihranimmm Arkadaslar 1 aylik ikizlerime sma, aptamil , evolvia aldım hepsinde gaz ve kabızlık sorunu yaşadım. Lütfen cevap verin hangi mamayi alayım, hangi mama rahat ettirecek bu çocukları? Tükendim artık
Deletedmom_104 Mihranimmm Sma optipro almıstım kızıma 3 yıl oldu ama bz bitek onla rahat etmstkmbide sma comfort
1erkekannesi1 Mihranimmm ben hip kullanıyorum bir sorun yaşamadım bi de golden goat var onu da deneye bilirsiniz
Iremylcnkya07 Mihranimmm aptamil conformil denediniz mi gaz için olan o hipp çok güzel bir mama onu da deneyin
Ecmsc Mihranimmm Mihranimmm yaptığınız mamaların içine 1 çay kaşığı zeytinyağ ekleyin yani bize doktorumuz öyle söylemişti
brcbykl Mihranimmm sma comfort ve zeytinyag.. ben cozumu boyle bulmustum yaklasik 5 ay kadar yasadik bu sorunu
Mks Mihranimmm oğlumda sma kullanmıştım ikizlerim şuan küvezde evolvia istemiş hemşire şuan onu kullanıyoruz
ayseglisik Mihranimmm canım her bebekte farklı ki o senin bebeğinde yapar benim bebeğimde yapmaz bende Bebelac sindirimi geç oluyor mesela Aptamil normal anne sütü gibi kolay sindiriliyor bebekten bebeğe değişir o yani