Mmad 40 tan sonra düzene girdi benim kızım ama yalnız kalmaya korkmuştum hep, Allah yardımcınız olsun. Kızım sakindi uyanır emer, kendi kendine uyurdu nasıl başlarsa öyle gider derler ben hiç sallamadım, kimseye sallattırmadım kızımı. Sadece atak haftalarında biraz zorlandım onda da ben stresli olduğum için eşim kucağına alır uyuturdu