Merhaba canım anneler, oğlum 11 aylık uyku eğitimi aldırmayı düşünüyorum ama eminde değilim çünkü uyumayan bir bebek değil en büyük problem ev dışında uyumuyor, çalışıyorum bakıcıda inatlaşıyor uyumuyo bu seferde keyifsiz aşırı mızmız bir bebek oluyor. Gece uykularıda 21.30 gibi uyuyo sbaah 6.00 da uyanıyor ama gecede 2-3 kez kalkıyor.
Şimdi esas soruma geleyim uyku eğitimi aldırıp dışarıda uyutabilen var mı birde kesintisiz uyku diye bir şey var mı?🙃