Arkadaşlar kızım 3 yaşına girdi ve doğum gününü kutlamak istiyoruz. Kutlamakta öyle basit anneanne babanne dedeler şeklinde olacak ve pastayı kendim yapmak istiyorum.
Kendisi yaş pasta yapan var mı hangi tarifle yaptınz. Bir sürü pasta tarifi var hangisi iyi hangisi kötü bilemedim🙈