Merhaba kızlar, hayırlı akşamlar…
Ben cuma gününden itibaren çok kötüydüm hastalandım, benden dolayı bebeğime geçti, dün akşam burun tıkanıklığından dolayı uyuyamadı hali ile. Bugün doktora götürdüm, doktor,
1 tane ilaç verdi, Asist diye bi ilaç balgam söktürücü,
Calpol verdi ama ateşimiz yok, şükür… doktor burun için de ilaç verecekti, ben kullandıklarımı söyledim tamam bunlar ile devam et dedi bir de zyrtec damla verdi.
Şimdi kızlar sanırım burun tıkanıklığından dolayı uyuyamıyor, yaptıklarım şunlar,
1.fizyolojik serum u burnuna bir damla sıkıyorum, ıslatsın diye sonra burnunu çekiyorum temizliyorum, ardından nazalnem damlasını sıkıyorum masaj yapıyorum bi rahatlıyor, baş ucuna sarımsak ezip koydum, soğan karanfil yaptım, buhar yaptım, cold-mix damlattık yakasına ve yaptığım buharın içine…
Daha ne yapabilirim, burnunu fizyolojik serum ile tamamen boşaltmam mı gerekiyor, öyle de zararlı değil miydi? Nasıldır doğrusu? Bana yol gösterirseniz sevinirim teşekkürler 🙏🏻🌸