Constantinodino Gebeyken nabzım 150 civarıydı ve ekstra sistolik sorunum vardı. 1 ay önce doğum yaptım bu sefer de nabzım 50-55 arası atıyor ve rahatsızlık veriyor. Böyle bişey yaşayan oldu mu