Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu ama bebeğim geceleri hiç uyumuyor sürekli ağlıyor gündüzleri çok güzel uyuyor gece de emzirirken falan dalıyor ama beşiğine yatırınca 5 dk sonra irkilip geri uyanıyor herkesin mi bu şekilde oluyor acaba ilk bebeğim kendimi çok tecrübesiz hissediyorum