Arzum02 Merhaba anneler nasılsınız bi Şey sormak istiyorum sleepy sarı mı yeşil mi daha iyi . Başka bez öneriniz var mı
Iremylcnkya07 Arzum02 sarıyı daha çok beğeniyorum ben ama çokts bir farklı yok markası aynı ama en güzeli bio natural
marinko Yeşili kullanıyorum 3 bucuk aylığız 2 bucuk aydır yeşili kullanıyorum cok memnunum hic tasırma yasamadım gerci fırsat da vermiyorum sık değiştiriyorum bizim besin alerjisinden dolayı ishalimiz var. sarıyı hic kullanmadm denenebilir