deliricem artık kızımın bileklerinde sulu sivilce çıkıyor sürekli cildiyeye gitim losyon verdi kaşınıyor sadece bileklerinde çıkıyor tekrarlıyor başına gelen oldu mu 10 aydır nerdeyse gecmek bilmedi ilk uyuz gecirdik o tekrarlamış diyordum dr baktı uyuz degil dedi losyon yazdım nemlendiri diyor hiç bir işe yaramıyor bu neyin nesi Allah aşkına sadece bilekte çıkıyor bazen geçiyor tamam biti diyorum tekrarlıyor Nalet olsun kıyafetleri 60 da yıkamaktan yıprandı çarşaflarım yırtıldı yıprandı uyuz olsa 10 ay sürer mi toz kükürt kül karşımı kwleda sarı eczane karışımı kualanmadıgım şey kalmadı yıprandım kızımda yıprandı geçmiyor Allah aşkına fikri olan yazsın napcam ben, :(