ssunacicek Kızlar oğlum 4 bucum aylık besikte düz yatırdıgım yastık kullanmadıgım için kafası assagıda kalıyo sankı birazda göbüsü var sanki göbeği yukarda kafası assagıda gibi yastık kullansanmmı yani kaç aydan sonra yastık kullanmak gerek acaba
Dolores ssunacicek 2 yaş. Biz 1,5 yaşında başladık zaten uzun süre alışamıyorlar, şu an 23 aylık yine de gece yastıktan uzaklaşıyor kendisi
minikayaklarr ssunacicek ben kullanmaya başladım çünkü önceden reflü yatağında yatiriyordum onun baş kısmı yüksekti kusmaya iyi geliyordu büyüyünce sığmadı besigine direk yatırıyorum ama yünden incecik yastık yaptım onu koyuyorum çok hafif yükseklik veriyor ama sert ve yüksek değil yumuşak ve ince
HulyaYilmaz41 ssunacicek ben valla 5. Aydan snra koymaya basladım sanki kafası geride kalıyomuş gibi olyodu rahat değil gibi hissediyodum . Normal yastığın içini baya boşalttım inceledim mis gibi yatıyo en azından 2,4 cm yukarda kalıyo vucudunun yarısı
ssunacicek minikayaklarr benmkide işte reflü yatagında ayttı hep reflüsü yoktu ama kusturmuyodu büyüdü smdi sıgmıyo 😀😀
ssunacicek HulyaYilmaz41 ya bide gece uykusu haric sürekli uyanıuo. Hele gündüz yatryorum 10 dakka sonra tekrar bidaha uyutyorum 10 dakka sonra yine gece uyksuuna gecene akdr 7 bucukta basşlyprum en son 9 bucuk 10 gibi uyyo tam dalıyo yastıksızlıktan olablrmi
HulyaYilmaz41 ssunacicek benmde öyleydi iki üç kere kalkardı en son belli bi saatten snra uykuya dalardı canım yastıkla dene belki öyle rahat eder uyur
ssunacicek HulyaYilmaz41 denicem bi yoksa imkanı yok normald uykuya düşkünde ama pat diye acıyo gözünü
Sontvbukucu ssunacicek yani buyudukce o kadar hareketli uyuyorlar ki kafa yastığa denk gelmiyor zaten. Ben 24 aylıkken aldim 1 aydır yatiyor her zaman yastıkta yatmiyor ama alışmaya basladi.