melike567 6 aylik kizimin 2 3 bezinde bugun boyle pembe leke vardi yeterli sivi alımı olmadığı zaman olur diye biliyorum beni emiyor ek gidaya gecti onlari yiyir ama su icmiyor baska bisey olabilir mi bilgisi olan var mi
Sev16 melike567 peki sen adet oldun mu hani annenin hormonları bebeklerede geçiyormuş ya öyle bi şey de olabilir
melike567 aura_meselesi_bu_sekerim bugun 2 3 kere oldu şuan uyuyor var mi yine bilmiyorum gunduz degistirdigim bezlerinde vardi
melike567 melegim71 sabah götüreceğim yine olursa mamayi azalttim baya ondan da olabilir mi acaba ek gidaya geçtik benide emiyor diye düşündüm baya azalttim acaba o yuzden mi oldu sütümden almasi gereken sivi yetmedi galiba
melike567 melegim71 su veriyorum ama icmek istemiyor siviyi mamadan aliyodu galiba sutum az oldugu icin almasi gereken kadar alamadi sanırım
melegim71 melike567 ozaman yetersiz geliyomus zaten 6 ayda baslanmasi laizm su ama icmiyomus artik alosana kadar biraz devam edersiniz