gozde02 canim benimde bebegim 3.5 aylik bizimde sagina yatiyor hafif yamukluk bizde de var.annem.beni dogurdugunda benim kafam da yamukmus hatta annem cok uzulmus cocugumun kafasi hep boyle mi kalacak diye ama Allah'a sukur gayet guzel kafam var suan😁 ben duzeliyor kendiliginden diye biliyorum.duzelmeyecek birsey olsa her ay doktora gidiyoruz onlarda farkedip birseyler yapin derdi bence dert etme.