Merhaba bize doktorumuz oğlum iki aylıkken hastalandığında aldırmıştı hatta birde 5 yaşında kızım var evde olmalı demişti doktorumuz. Doktor önerisi olduğunda ilaçlı kullanırsınız ama onun haricinde burun tıkanıklığında veya öksürükte solunum yolu açmak için 2-3 ml serum fizyolojik ile çocuğunuzu rahatlatabilirsiniz hatta yetişkin başlığı alıp kendiniz içinde kullanabilirsiniz. Öksürükte solunum yolu açtıkça geçen bi hastalık unutmayın