Merhaba hanımlar. Bu aralar çok canım sıkılıyor..oğlum şuan 3 yaş 4 aylık . Son birkaç aydır acayip derecede hırçın ,asabi , istediği olmayinca yirtilircasina bagiriyor , bazen vuruyor . Dikkatini farklı yöne çekmeye çalışıyorum olmuyor ,elimdekini alıp fırlatıyor ,birşey soylememe izin vermiyor. Özellikle benle iken böyle davranıyor. Babasında bu kadar hırçın olmuyor . Çaresiz kaldım , ne yapacağımı bilemiyorum. Gün içinde anaokuluna gidiyor ,orda gayet uyumlu . Belki bizle çok vakit geçirmiyor diye de oluyor ama bu kadarı fazla gibi . İkimizde birbirimizi yipratoyoruz. Bilmiyorum bu yaşta normal mi ? Varmı sizlerinde bu yaş çocukları? Nasıllar ?