Merhaba anneler bebeğim 1 aylık olmak üzere. Emziriyorum, normal de mama da veriyorduk son 3-4 gündür hiç vermedim sütüm çoğaldı gibi hissediyorum. Çişli bez sayımız 7-8 oluyor. Bazen bebeğim ağlamıyor da uyumuyor da uyanık duruyor etrafı izliyor o an hemen meme veresim geliyor uyanık olduğu her an meme veresim geliyor acaba aç mı kalıyor diye düşünüyorum 😩 çoğu zaman o da geri çevirmiyor acaba ağlamasa da aç mıdır? Kafam çok karışık