Esooo56 Bebeğim sağ göğsümü emerken yutkunuyor ama sağım yapınca 30 CC bile zor geliyor sol göğsüm 120 CC geliyor başına böyle bir şey gelen var mı ne yapmalıyım sağ göğüste sütü çoğaltmak için
ftmnr1523 Esooo56 sağımda çıkan süt doğru sonuç vermez. Bebeğiniz keyifle emiyorsa, karnı doyuyorsa saydığınizda çıkan süte takilmamalisiniz
Badeninannesi1 Esooo56 benim kızım hep sol gögsümü emdi digerini sagıp veriyordum ama cok cok az geliyordu onu emmediği için sağmayı deneyin kanal acılır sık sık sagdıkca aslında emmesi daha güclü sagmaktan
Yazmelegi_ Esooo56 bende ayni şeyi yaşadım birde göğüsum ağrıyordu kökten gittim.kanallar tıkalı bebek emdikce açılır dedi ilaç verdi açıldı
Yazmelegi_ Esooo56 yinede genel cerrahi ye randevu alın diğer göğüse bakarak bu gogusten az geliyor derseniz muayene eder yoksa başka bölüme yönlendirir
Esooo56 ftmnr1523 emiyor aslında huzursuzluğu da yok öyle ama ne bileyim bu ara az emiyor gibi geliyor
Deletedmom_110 Yazmelegi_ ay benim sol göğsümde tamamen çekildi göğsüm resmen dolmuyor bile gece veriyorum bazen sızı oluyor acı gibi o kadar sırtımda ağrıyor emzirmekten oturmaktan diye dusundum
hestiaone İlk günden beri benim de öyle, hatta 4 aydan sonra sağ mememi emmek istemedi kıyameti koparıyordu sağa yatırınca. Yaşına giricek hala aynıyız, sağ memeden 1-2 damla gelıyor emmek ıstemıyor. Sol meme ile devam ediyoruz
Esooo56 hestiaone tek meme yeterli oluyor mu peki benimki ağlamıyor ama sağınca süt de yok denecek kadar az acaba hepsini boşaltıyor olabilir mi
hestiaone Esooo56 yani şöyle söyliyim, ilk 2 buçuk ay süt fışkırdığı hatta sağıp buzluğa bıle attıgım ıcın yeterli geliyordu. 3 aydan sonra emzirsem de uyumamaya başladı acaba doymuyor mu diye düşünürken emzirdiğimde dikkat etmeye başladım yutkunma sayılarına. 4 ay gibi emzirdikten sonra o sakladığım sütleri emzirme peşine vermeye başladım bakım onu da içiyor öyle uyuyor. Sonra sütler bitince 30 cc 60 cc mama verdim baktım mamayı içince daha rahat uyumaya başladı o şekilde takviye yapmaya başlamıştım. Çünkü sağdığım zaman sol mememden 120 cc falan gelip sağ mememden 30 cc zar zor geliyordu yarım saat pompa yapmama rağmen
Esooo56 hestiaone biz de 4 aylık olduk henüz mama vermiyorum kilo alımı iyiydi 1 ay önce gittiğimde şuan ne durumda bilmiyorum bebeğim beni emerken kendi isteğiyle bırakıyor memeyi vermeyi tekrar deniyorum almıyor doyduğunu düşünüyorum hatta üzerinden 1 saat falan geçiyor tekrar memeyi deniyorum yine almak istemiyor 3 4 saatte acıkmaya başlıyorlarmış 4. Ayda doyuyordur değil mi çünkü süt sağıp veriyorum üstüne 120cc sütün 30unu zorla içiyor sonra ağzında oynuyor
hestiaone Esooo56 eğer kilo alımı normalse ve emdikten sonra tekrar meme istemiyorsa doyuyordur muhtemelen. Evet artık 4. Ay itibariyle 3-3 bucuk saat oluyor beslenme aralıkları. Herşey normal o zaman beslenme konusunda içiniz ferah olsun sıkıntı yapmayın hiç 😇
Esooo56 Deletedmom_110 Sızlama oluyorsa emzirirken süt iniyor kanallardan diye biliyorum benim de sızlama olduğu an göğsümden süt sızıyor damla damla
Yazmelegi_ Deletedmom_110 bende öyleydim gittim kanallar tıkalı o yüzden gelmiyor dedi ilacı kullandım ve acısa da emzirdim gelmeye başladı
Esooo56 Deletedmom_110 göğsün yumuşak olduğu için mi dolmuyor diyorsun, yumuşak olmasına bakma canım benim de sabahları yumuşak geceleri sert oluyo yumuşak olması sütün yağlı olduğu içinmiş sağım yaptın mı kaç cc çıkıyor
Esooo56 Deletedmom_110 bende de çıkmıyor ama ben emzirdikten sonra sağıyorum 10 CC falan anca ama emerken yutkunma sesi var reddetmiyor memeyi emiyor kendisi bırakıyor bana da süt yok kesilmiş gibi geliyor tek göğsümde