aysenuranne_ ebruuu0 merhaba öncelikle geçmiş olsun, gözünüz aydın. Ben perşembe doğum yaptım ertesi çarşamba duş aldım. Ayakta aldım sıkıntı olmadı. Oturtabilirseniz öyle de olur.
basakatlas ebruuu0 bana doktorum 1 ay ayakta duş al oturarak yasak demişti enfeksiyon riski açısından